Dag 1: Schiphol - Montreal (Canada)

30 september 2023 - Amsterdam, Nederland

Daar sta ik dan - alleen - op Schiphol, het startpunt van mijn nieuwe avontuur. De komende twee weken ga ik op solo-reis naar de andere kant van de oceaan. Naar Canada en de Verenigde Staten, om precies te zijn. Ik vind het enigszins spannend, omdat ik nog niet eerder zo lang en zo ver alleen op reis ben geweest. Naast de gezonde 'spanning', heb ik er vooral veel zin in!

Schiphol

Vandaag ga ik vanuit Schiphol naar Montreal in Canada. Het was nog spannend of ik wel mee kan. De vlucht is overboekt en de dame achter de incheckbalie wilde mij niet inchecken, maar op een standby ticket naar de gate sturen. Belachelijk natuurlijk, als je gewoon hebt betaald voor een ticket. Hier ging ik uiteraard niet mee akkoord. Na enige moeite kreeg ik dan toch uiteindelijk een stoelnummer.

Nu al een ervaring rijker en met veel zin in wat komen gaat, wacht ik momenteel bij de gate totdat we gaan boarden. Reis je virtueel met mij mee? Houd dan mijn blog de komende twee weken in de gaten!